Полівко Лариса Юріївна
Про мене
- 2006-2012 рр. - Київський національний університет імені Тараса Шевченка, факультет психології, спеціальність «Соціальна робота», магістр;
- 2012-2015 рр. – навчання в аспірантурі. Тема дисертації: «Соціально-психологічні умови успішності включення дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір» (19.00.05 – соціальна психологія; психологія соціальної роботи).
- Програма підготовки спеціалістів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з питань попередження насильства щодо жінок в рамках проєкту «Свобода від насильства: розширення прав та можливостей дівчат і жінок у складних життєвих обставинах» (2013 рік);
- Учасник семінару «Спікерське бюро» в рамках проєкту Благодійного фонду розвитку комп’ютерних та інформаційних технологій для інвалідів «АІК» (2013 рік);
- Курси підвищення кваліфікації: «Професійно орієнтований курс для фахівців із соціальної роботи» (2014 рік);
- Сертифікат №724 учасника про підвищення кваліфікації за напрямом «Технології психологічної допомоги в ситуаціях невизначеності і складних життєвих обставинах» (2016 рік);
- Сертифікат №795 учасника Літньої психологічної школи «Психологія благополуччя» (2017 рік);
- Сертифікат №864 учасника про підвищення кваліфікації за напрямом «Психосоматика: стани, переживання, управління» (2017 рік);
- Сертифікат учасника ІІ Форуму з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 р. (2021 рік);
- Курси підвищення кваліфікації щодо розвитку педагогічних компетентностей викладачів; навчання за проєктом KNU Teach Week-2 (2021 рік);
- Курси підвищення кваліфікації «Як навчати і навчатися онлайн ефективно» (2021 рік);
- Курси підвищення кваліфікації щодо розвитку педагогічних компетентностей викладачів; навчання за проєктом KNU Teach Week-2 (2021 рік);
- Курси підвищення кваліфікації та розвитку педагогічних компетентностей викладачів; навчання за проєктом KNU Teach Week-3 (2022 рік).
- психологія та соціальна робота сім'ї;
- соціально-психологічний супровід сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах;
- інклюзивна соціальна робота;
- військова соціальна робота (соціальна адаптація та реінтеграція, соціальна робота з військовослужбовцями, які зазнали ампутації);
- система ціннісно-професійних орієнтирів фахівців із соціальної роботи;
- розвиток професійних уподобань в учнівської молоді;
- розвиток соціальної роботи у питаннях ромських національних спільнот;
- проєктування та програмування у соціальній роботі.
- Середня загальноосвітня школа №168 м. Києва (соціальний педагог) - 2008/2012;
- Голосіївський районний в місті Києві Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді - фахівець із соціальної роботи - лютий/2013-квітень/2016; фахівець із соціальної роботи ІІ категорії - квітень/2016-липень/2016; заступник начальника відділу соціальної роботи - липень/2016-вересень/2016;
- НПУ імені М. П. Драгоманова, сумісник кафедри соціальної політики факультету соціально-економічної освіти - вересень/2016-червень/2018;
- Рівненський інститут Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», сумісник кафедри психології, соціальної роботи та гуманітарних дисциплін - вересень/2022-червень/2023;
- Київська мала академія наук учнівської молоді, Відділення безпеки та оборони, керівниця секції «Психологія кризових ситуацій» - вересня/2023 і до цього часу;
- з вересня 2016 року працює в університеті.
Активно співпрацює з Голосіївським ЦСС та бере участь у заходах спрямованих на соціальну підтримку дітей та їх сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах. Соціальна та волонтерська допомога військовослужбовцям. Розвиток інклюзивного простору для дітей та молоді з інвалідністю, в тому числі, для військовослужбовців, які зазнали ампутації. Соціальна робота з жінками, які зазнали домашнього насильства, зокрема, посилення їхньої економічної спроможності. Популяризація соціальної роботи серед молоді та представників загальноосвітніх установ.
- Подяка голови Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації «За особистий вагомий внесок у розвиток молодіжного руху, активну громадську позицію та з нагоди Дня молоді» (2014р.).
- Подяка Київського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді «За ініціативу та творчість у реалізації соціальних програм заради благополуччя дітей, молоді, сімей в територіальній громаді м.Києва» (2014 р.)
- Диплом учасника загальноміського конкурсу «Кращий молодий соціальний працівник м. Києва» - 2015 в номінації «Зв'язок з духовним корінням у професійній діяльності» (ІІІ місце);
- Подяка Голосіївського районного в місті Києві центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді «За творчу ініціативу, високий професіоналізм, вагомий внесок у вихованні підростаючого покоління, активну участь у фестивалі творчості дітей та молоді з інвалідністю «Повіримо у себе» (2017 р.);
- Подяка Київського національного університету імені Тараса Шевченка «З нагоди святкування професійного свята Дня науки 2020 року за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомі науково-освітні досягнення та особистий внесок у розвиток освіти і науки України» (2020 р.);
- Подяка ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка «З нагоди Дня науки в Україні та популяризацію вітчизняної науки» (2023 р.).
- «Вступ до спеціальності»;
- «Соціальна робота з людьми з інвалідністю»;
- «Технології консультування людей з інвалідністю»;
- «Інституційні форми надання соціальних послуг»;
- «Соціальна робота з сім’єю та людьми похилого віку».
Розвиток соціальних проєктів та соціальних ініціатив, волонтерство, фото, подорожі, українська вишивка.
1. Психологічний супровід незламних: методичні рекомендації по роботі з військовослужбовцями, які зазнали ампутації внаслідок бойових дій / Т. В. Карамушка, Л. Ю. Полівко, О. Ю. Вісіч [та ін.]. Київ – Львів : Видавець Вікторія Кундельська, 2023. 51 с.
2. Полівко Л. Ю. Трансформація соціальної роботи у науковій підготовці майбутніх спеціалістів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») : журнал. 2023. №7 (25) 2023. С. 372–383.
3. Карамушка Л., Креденцер О., Терещенко К., Карамушка Т., Трофімов А., Вісіч О., Полівко Л., Трофімова Д., Зварич Р. Зв’язок копінг-стратегій у кризових ситуаціях у військових які зазнали ампутації, з їх освітньо-професійними характеристиками. Карамушка Л., Креденцер О., Терещенко К., Карамушка Т., Трофімов А., Вісіч О., Полівко Л., Трофімова Д., Зварич Р. Зв’язок копінг-стратегій у кризових ситуаціях у військових які зазнали ампутації, з їх освітньо-професійними характеристиками. Організаційна психологія. Економічна психологія. 2023. №1, С. 26–36.
4. Карамушка Т., Трофімов А., Вісіч О., Карамушка Л., Креденцер О., Терещенко К., Полівко Л., Трофімова. ,Зварич Р. Аналіз копінг-стратегій у військових, які зазнали ампутації: основні типи, рівень вираж-сті та зв'язок з соц.-демогр харак-ми. Журнал суч. психології та психотер., 5(1), 24-32.
1. Яковенко К. О., Полівко Л. Ю. Протидія торгівлі людьми. Навчально-методичний посібник для роботи з учнями середньої та старшої школи. ГС «А21 України». 2021. 28 с.
2. Полівко Л. Ю. Розділ 5. Соціально-психологічний супровід як технологія роботи з сім’ями, що виховують дитину з інвалідністю. Основи соціальної роботи із людьми з інвалідністю: підручник / за ред. А. М. Льовочкіної. Житомир: Вид. О. О. Євенок. 2021. 248 с.
3. Психологічний супровід незламних : підготовка рекрутів до військової служби/ Л. Ю. Полівко, Т. В. Карамушка, А. Ю., Трофімов, О. Ю. Вісіч. Київ – Львів : Видавець Вікторія Кундельська, 2023. 204 с.
1. Соціальна робота з сім’єю. Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни : навчально-методична розробка / Уклад. Л. Ю. Полівко. К. : «ЦП «КОМПРИНТ», 2019. 28 с.
2. Методичні рекомендації до написання курсових робіт для студентів факультету психології спеціальності 231 «Соціальна робота» Київського національного університету імені Тараса Шевченка : навчально-методична розробка / Уклад. Л. Ю. Полівко, О. Г. Піонтківська. Київ : КОМПРИНТ, 2019. 11 с.
3. Методичні рекомендації до написання кваліфікаційної роботи бакалавра для студентів факультету психології спеціальності 231 «Соціальна робота» Київського національного університету імені Тараса Шевченка : навчально-методична розробка / Уклад. Л. П. Люта, Л. Ю. Полівко. Київ : КОМПРИНТ, 2019. 16 с.
4. Методичні рекомендації до написання дипломної роботи магістра для студентів факультету психології спеціальності 231 «Соціальна робота» Київського національного університету імені Тараса Шевченка : навчально-методична розробка / Уклад. А. М. Льовочкіна, Л. Ю. Полівко. Київ : КОМПРИНТ, 2019. 23 с.
5. Методичні рекомендації з організації та проведення практики студентів Київського національного університету імені Тараса Шевченка факультету психології відділення «Соціальна робота» : навчально-методична розробка / Уклад. Л. Ю. Полівко, О. Г. Піонтківська. Київ : КОМПРИНТ, 2019. 38 с.
- Полівко Л. Ю. Емпіричний аналіз соціальних утруднень, які переживає сім’я дитини з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти. Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Житомир : вид-во ЖДУ ім. І. Франка. 2013. Том VII. Екологічна психологія. Випуск 31. С. 197–205.
- Полівко Л. Ю. Педагог, як спеціаліст інклюзивного процесу у навчанні дітей з особливими потребами. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : зб. наук. праць Київського національного університету імені Тараса Шевченка. К. : Логос, 2013. №3 (20). С. 131–136.
- Полівко Л. Ю. Модель освітнього простору дітей з функціональними обмеженнями. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Житомир : вид-во ЖДУ ім. І. Франка. 2014. Том VII. Екологічна психологія. Випуск 35. С. 214–222.
- Полівко Л. Ю. Ситуація успіху при включенні дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Житомир : вид-во ЖДУ ім. І. Франка. 2015. Том VII. Екологічна психологія. Випуск 40. С. 116–124.
- Полівко Л. Ю. Соціально-психологічні умови успішності включення дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. Budapest, 2015. III (21), Issue : 43. Р. 75–78.
- Полівко Л. Ю. Посередництво як форма соціальної роботи з національною меншиною ромів. Соціальна робота в Україні: теорія і практика : науково-методичний журнал №1-2 / За ред. А. О. Ярошенко. К. : ТОВ «Видавництво «Аспект-Поліграф», 2017. С. 75–82.
- Полівко Л. Ю. Соціально-психологічна підтримка в навчальній соціалізації дитини з особливими потребами. Sophia Prima: діалог вічного повернення. Міжнародний гуманітарний журнал. К. : Вид- во ВІР УАН, 2018. № 1 (1). С. 68–72.
- Полівко Л. Ю. Соціально-психологічні аспекти включення ромської громади в соціальну взаємодію. Соціальна політика сучасного українського суспільства: соціально-захисний контекст : монографія / за заг. ред. д.ф.н., професора А. О. Ярошенко. К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. С. 167– 175.
- Полівко Л. Ю. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах «гібридної» війни». Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціальна робота. Вип. 1(3) відп. ред. О.В. Чуйко. Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2018. С. 72–75.
- Полівко Л. Ю., Бабич П. Ю. Уявлення учнів шкіл про соціальну роботу як професію. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. К. : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2019. Том VІІ. Екологічна психологія. Випуск 48. С. 165–175.
- Полівко Л. Ю., Рогаль Н. І., Синельников Р. Ю. Роль громадського суспільства у наданні соціальних послуг. Матеріали ХХХV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. Переяслав, 2021 р. С. 78–80.
- Полівко Л. Ю. Порівняльний аналіз румунської та української системи освіти в контексті сьогоденних змін. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») : журнал. 2023. №12 (30) 2023. С. 302-311.
- Полівко Л. Ю. Освітня послуга як чинник інтеграції ромських національних меншин до нових соціокультурних умов. Полівко, Л. (2023). Освітня послуга як чинник інтеграції ромських національних меншин до нових соціокультурних умов. Ввічливість. Humanitas, 3, 108–114, doi: https://doi.org/10.32782/humanitas/2023.3.13
- Полівко Л. Ю. Соціально-педагогічні аспекти при роботі з ромськими спільнотами. ScienceRise: Pedagogical Education, 2023. 4 (55), 15–20. doi: http://doi.org/10.15587/2519-4984.2023.289914