до 17 травня 2020 року
проводить конкурс ідей з метою відбору кращих десяти для участі у міжнародному конкурсі Big Idea Challenge 2020!
Конкурс ідей Big Idea Challenge 2020 – це щорічний міжнародний (Азербайджан, Вірменія, Грузія, Казахстан, Киргизстан, Україна та Узбекистан) конкурс відео-пітчів, що проводиться в рамках проекту Creative Spark: програма підтримки підприємництва у сфері освіти (Велика Британія). Він дає можливість креативним людям показати світу свої підприємницькі ідеї та отримати матеріальну і консалтингову підтримку британських експертів для їх реалізації.
Етапи конкурсу Big Idea Challenge 2020:
1. Локальний відбір у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
2. Національний відбір України.
3. Міжнародний конкурс, де змагатимуться по одній команді від кожної країни.
Ключові дати:
Термін реєстрації та подачі відео-пітчів на локальний відбір – до 17 травня 2020 року включно.
Результати внутрішнього конкурсу будуть оприлюднені 25 травня 2020 року.
Нагороди:
1. Найкращі відео-пітчі за рішенням експертної комісії КНУ імені Тараса Шевченка (Україна) та Нортумбрійського університету (Велика Британія) будуть відібрані для участі в національному відборі України Creative Spark Big Idea Challenge. 10 кращих команд отримають цінні подарунки від Національного центру розвитку креативного підприємництва Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
2. Переможець національного відбору України отримає приз 2000 фунтів стерлінгів, Лондонський тур та візьме участь у міжнародному конкурсі.
3. Переможець міжнародного конкурсу отримає грошовий приз 1000 фунтів стерлінгів, можливість професійного розвитку та консалтингову підтримку від фахових експертів з Великої Британії.
Детально!
1. Офіційні умови проведення конкурсу –https://drive.google.com/file/d/1_oYSiWcDrEDWrCqZ8aH8q_SFcyGPEWn-/view
2. Подати заявку на участь у конкурсі (до 17 травня 2020) –https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe3uWyKp79t9Noe-mwUKgW9Lz9dqqNJWFNwyF4Ytk1APwfw7Q/viewform
3. Адреса для подачі відео-пітчів (до 17 травня 2020) – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
4. Критерії оцінювання пітчів – https://drive.google.com/file/d/19-KHEibJmmo0whsYkzXwSI_FOhgOpwd_/view
5. Рекомендації щодо підготовки відео-пітчів –https://drive.google.com/file/d/1W-MeE41LIXD6Ddw5PGG8XAZw7QXQAvim/view
6. Приклади відео-пітчів – https://creativespark-bigidea.uk/finalists-2019/
7. Глосарій найбільш поширених терімінів - https://drive.google.com/file/d/1S5m1HmPncQMH1FkDbU928vUVptPF3X_Z/view
II. Офіційні умови проведення конкурсу
Вимоги до учасників:
1. У локальному конкурсі беруть участь особи, що навчаються або працюють у КНУ імені Тараса Шевченка або пройшли підготовку в NCCE, створили команди з кількістю учасників від 1 до 3 осіб (одноосібна участь можлива). Одна особа може брати участь лише в одній команді. Від кожної команди може бути поданий лише один відео-пітч.
2. Всі учасники команди мають зареєструватися та надати опис підприємницької ідеї згідно з онлайн формою.
3. Вік учасників: від 18 до 35 років (на дату 2 березня 2020).
4. Мати громадянство України.
5. Учасники команди мають володіти англійською мовою на рівні, достатньому для участі в освітніх програмах та презентаціях.
Конкурсні категорії:
1. Цифрові технології – включає розробку та застосування нового програмного або апаратного забезпечення
2. Соціальний вплив – ідеї спрямовані на вирішення важливих соціальних або екологічних проблем, питань соціального включення та гендерної рівності.
3. Креатив – ідеї спрямовані на створення нового продукту, форми демонстрації або створення більш яскравого культурного середовища. Також можуть передбачати допомогу креативним особистостям у досягненні нових аудиторій.
Можна обрати лише одну категорію!
Відповідно до Розпорядження КМУ № 265-р від 24 квітня 2019 р. підприємницька ідея має належати до сфери креативних індустрій:
– народні художні промисли;
– візуальне мистецтво: живопис, графіка, скульптура, фотографія тощо;
– сценічне мистецтво: жива музика, театр, танець, опера, цирк, ляльковий театр тощо;
– література, видавнича діяльність та друковані засоби масової інформації;
– аудіальне мистецтво;
– аудіовізуальне мистецтво: кіно, телебачення, відео, анімація, мультиплікація тощо;
– дизайн;
– мода;
– нові медіа та інформаційно-комунікаційні технології: програмне забезпечення, відеоігри, цифрові технології в мистецтві (3D-друк; віртуальна, доповнена, змішана реальність тощо);
– архітектура й урбаністика;
– реклама, маркетинг, зв’язки з громадськістю та інші креативні послуги;
– бібліотеки, архіви та музеї.
Ключові вимоги до відео-пітчів:
1. Відео-пітч має бути знятий на англійській мові.
2. Тривалість відео-пітчу до 60 секунд.
3. У відео-пітчі учасники мають продемонструвати свою ідею та зацікавити аудиторію.
4. Разом з відео-пітчем вислати переклад тексту українською мовою (файл MS Word), що звучить у відео на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
5. Учасники мають володіти авторськими правами на відео та будь-які інші матеріали, які використовуються при зйомці або поданні заявки на участь.
6. Відео може бути записане на будь-який з девайсів (iPhone, Samsung, Sony, HTC, Huawei та ін., будь-яка DSLR камера, професійне відео обладнання), у високому розширенні HD 1080p 30fps або HD 1080p 60fps, використовуйте горизонтальну орієнтацію.
Елементи відео-пітчу:
1. Проблема – одразу зацікавте аудиторію обґрунтувавши проблему. Це може виглядати як історія або оприлюднення статистичних даних, що показують важливість проблеми.
2. Рішення – чітко поясніть як ваша ідея вирішує поставлену проблему та відрізняється від того, що вже пропонують конкуренти.
3. Споживачі – поясніть хто буде користуватись вашим товаром або послугою і яка буде користь.
4. Гроші – зазначте як Ви будете генерувати дохід, тобто як ваш бізнес буде отримувати гроші, навіть якщо ідея - це соціальний або креативний проект.
5. Завершення – зробіть це яскраво, можливо використати слоган, щоб запам’ятатись аудиторії.
Поради щодо створення відео-пітчів:
1. Будьте максимально органічними, креативними та яскравими.
2. Приверніть увагу аудиторії на самому початку.
3. Побудуйте виступ у формі історії.
4. Використовуйте невербальні методи комунікації (жести, міміка, інтонація, стиль).
5. Говоріть чітко з повільним темпом, НЕ читаючи текст у кадрі.
6. Переконуйте, пропонуйте, аргументуйте, візуалізуйте.
Контакти:
керівник міжнародного проекту «Національний центр розвитку креативного підприємництва (NCCE)» Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор економічних наук, доцент – Ситницький Максим Васильович
тел.: 098-594-7777, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.