Власова Олена Іванівна
About me
Київський державний університет ім. Т.Г.Шевченка, філософський факультет, спеціальність "психологія", 1985р.
Захист какдидатської дисертації: 1989 р. за спеціальністю: 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія; присвоєно вчене звання доцента: 2010 р.; захист докторської дисертації: 2006 р. за спеціальністю: 19.00.07; присвоєно вчене звання професора:, 2010 р.
Програма ЄС та ПРООН рівних можливостей та прав жінок в Україні.
- проблеми психології соціалізації і розвитку особистості, cтановлення соціальних здібностей в онтогенезі, методології та історії вітчизняної психології, розвитку наукових шкіл, акмеології та інноваційних методів викладання у вищій школі.
- фахівець в галузі психології розвитку, методології та історії вітчизняної психології, психології особистості та соціальної психології, педагогічної та практичної психології.
Завідувач кафедри психології розвитку, доктор психологічних наук, професор;
Гарант освітньо-професійної магістерської програми "Психологія дитинства і сім'ї з основами психотерапії"
Голова Української асоціації психології освіти і розвитку (з 2015р.);
Дійсний член Української Академії Акмеології (з 2016 р.);
Головний редактор наукової серії видань Науково-психологічний спадок класичних університетів (з 2018р.);
Головний редактор періодичного видання Socialization and Human Development: International Scientific Journal (з 2019р.),
Член спеціалізованої вченої ради Д 2600126 Київського національного університету імені Тараса Шевченка та спеціалізованої вченої ради К 26 45102 Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України;
сертифікований тренер Програми розвитку ООН (ПРООН)
Почесна відзнака Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2019);
Премія імені Тараса Шевченка Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2016);
Почесна грамота Національної академії педагогічних наук України «За високі досягнення в організації навчально-виховного процесу, вагомий внесок у розвиток науки й освіти» (2012);
Почесний диплом міжнародної виставки «Сучасні навчальні заклади» «За активну науково-методичну діяльність по удосконаленню процесу навчання і виховання» Міністерства освіти та науки та Національної академії педагогічних наук України (2010);
Почесна грамота Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2008);
- Психологія розвитку
- Методологія дисертаційного дослідження з психології
- Позитивна психологія
- Постнекласична парадигма дисертаційних досліджень
- Педагогічна психологія
- Психологія соціальних здібностей: теорія і практика розвитку
- Психологія вищої школи
- Методика викладання психології
автомобіль, академічний туризм.
Підручники із гриформ МОН:
- Психологія вищої школи, К., 2015 р.
- Педагогічна психологія, К., 2005, 2010 рр.
- Соціальна психологія організацій і управління, К., 2010, 2012 рр.
- Методика викладання психології, К., 2011 р.
- Основи психології і педагогіки, К., 2009, 2011р.
Вікові особливості інформальної соціалізації особистості. Моногра фія — Дніпро: Середняк Т. К.,2019, — 412 с.
ISBN 978-617-7822-14-0
Філософська психологія Георгія Челпанова (до 155-річчя з дня народження та 120-річчя відкриття Психологічної семіна- рії при Імператорсь кому університеті св. Володимира) Наукова монографія. Серія: Науково-психологічний спадок класичних університетів – /за заг. ред. Власової О.І., Луньова В.Є. – Hamilton, ON АGC & Publishing 2018 - Т-1. - 210 с.
The pets in the human life Scientific monograph - Hamilton: Accent Graphics Communications & Publishing, (2018).-182p
Психологія розвитку соціальний здібностей особистості в онтогенезі (повний онтогенез) Наукова монографія. – Ottava: AGC (Accent Graphics Communications). – 2016., 2019. 377с.
Психологія соціальних здібностей: структура, динаміка, чинники розвитку, К., 2005 р.