×
×
Database

Кравчук Світлана Леонтіївна

Кравчук
Світлана
Леонтіївна
Кравчук Світлана Леонтіївна
Доцент кафедри психодіагностики та клінічної психології
Кандидат психологічних наук, доцент


210, 2-й поверх
...

   Київський національний університет імені Тараса Шевченка, факультет соціології та психології, спеціальність «Психологія», кваліфікація – магістр психології (1999 р., диплом з відзнакою).

1999-2002 рр. – аспірантура Київського національного університету імені Тараса Шевченка за спеціальністю «Психологія».

2002 р. – захист кандидатської дисертації на тему: «Особливості психологічних детермінант агресивних проявів особистості». Кандидат психологічних наук, 19.00.01 – загальна психологія, історія психології.

2008 р. – рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента кафедри загальної та інженерної психології.

 Курс підвищення кваліфікації за напрямом «Інноваційні навчально-виховні технології (психолого-педагогічного спрямування)» в Київському національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова (2013 р., свідоцтво про підвищення кваліфікації 12 СПК 806902).

 Навчально-практичні тренінги «Подолання психотравми: арт-терапія, альтернативні методи вирішення конфліктів, педагогічно-терапевтична підтримка у надзвичайному стані» (2017 р., сертифікат № 544/17).

  Майстер-клас «Стрес-менеджмент» Моніки Елізабет Падурару, Румунія (2018 р., сертифікат участі).

 Програма підвищення кваліфікації «Здоров’язбережувальні технології. Безпечний та здоровий спосіб життя. Екологічна грамотність» в рамках І Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення» (28-29 травня 2020 р.) (Інститут неперервної освіти Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки) (Сертифікат № МІК 11-047).

 Рівень володіння англійською мовою Б2. Czestochowa, Republic of Poland (Сертифікат № 21/04/60 від 15.04.2021 р.).

  Курс підвищення кваліфікації «Мовні моделі ефективного переконання в освітньому процесі: практикум з нейролінгвістичного програмування» (Сертифікат KP369682 від 10.11.2021р. Суб’єкт підвищення кваліфікації ТОВ «Всеосвіта» (ЄДРПОУ 41526967)).

   Підвищення кваліфікації за вебінаром «Вчитель і дитина, що зазнала наслідків війни: покрокова інструкція взаємодії» 22.03.2022. (Спікерка: Кузьменко Т. М., голова Переяславського осередку Київської філії Української Спілки Психотерапевтів. Сертифікат QZ136001).

  Підвищення кваліфікації за вебінаром «Співпраця психолога та педагога в роботі з дітьми під час війни» 02.04.2022 (Спікерка: Смаль Б. В. – практична психологиня. Сертифікат ХУ665607).

  Підвищення кваліфікації за вебінаром «Як допомогти дітям, які пережили травмуючі події. Практичний кейс для фахівців» 22.04.2022 (Спікер: Шевченко В. М. – д. пед. н., старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. Сертифікат PR955952).

   Підвищення кваліфікації за вебінаром «Психологічний тренінг для учасників освітнього процесу «Техніка маленьких кроків» в умовах війни» 29.04.2022 (Спікер: Литвиненко О. О., д. психол. н., доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка, когнітивно-поведінковий психотерапевт. Сертифікат CV141345).

   Підвищення кваліфікації за вебінаром “Web of Science Core Collection для ефективної наукової діяльності” (Лектор: Ірина Тихонкова, к.б.н., консультант з регіональних рішень Clarivate (вебінар на платформі Webex 05.05.2022. Сертифікат Clarivate).

  Підвищення кваліфікації за вебінаром «Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми» 20.05.2022 (Спікер: Шевченко В. М. – д. пед. н., старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. Сертифікат AD915090).

  Підвищення кваліфікації за вебінаром «Мандалотерапія як універсальний засіб гармонізації емоційного стану учасників освітнього процесу» 10.02.2023. (Спікерка: Гаугаш Т.М., сімейна та корекційна психологиня, арттерапевтка, сертифікована тренерка. Сертифікат GT563284).

 Підвищення кваліфікації за курсом «Діалоги без тривоги». 23.02.2023. (Викладач: О. Семенова, психотерапевтка, голова психологічної служби ГО “Інсайт” (Україна). Сертифікат).

  Підвищення кваліфікації за курсом «Знати, як допомогти». Знання про базові принципи психології для роботи з травмами в дітей та дорослих. (Курс розроблено проєктом психологічної підтримки «Орден Фенікса» на базі ГО Small Heart with Art, ГО Mental Balance Space та студією онлайн-освіти EdEra. За підтримки БО OneUkraine, «Право на освіту», в партнерстві з МОЗ та в межах ініціативи першої леді зі створення Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки. 27.02.2023. Сертифікат).

  Підвищення кваліфікації за курсом «Психологія стресу та способи боротьби з ним». 20.02.2023 – 28.02.2023. (Київський університет імені Бориса Грінченка. Викладач: Н. Стефаненко. Сертифікат).

  Підвищення кваліфікації за курсом «Травматичний досвід і ПТСР: інструментарій для психотерапевта». 12.03.2023. (Курс розроблений кафедрою клінічної психології Факультету наук про здоров’я «Українського Католицького Університету», м. Львів. Викладачі: О. Аврамчук, Н. Кузьміна. Сертифікат).

   Підвищення кваліфікації за тренінгом з техніки ASSYST. 18.03.2023. (Тренінг організований EMDR Europe ASSYST Humanitarian Psychosocial Project, авторами якого є послідовники Франсін Шапіро Ігнасіо Джареро та Келлі Сміт-Дент. Ведуча тренінгу Зузана Чепелікова є лідером у цьому методі в Європі, клінічним психологом і терапевтом, Президенткою Чеської асоціації EMDR, у співпраці зі своєю командою. Сертифікат).

 Підвищення кваліфікації за тренінгом «Як діти переживають горе: корисні інструменти та техніки». 19.03.2023. (Організація First Aid of the Soul (FAS). Тренери: Лінда Гольдман i Венді Бредлi. Сертифікат).

 Підвищення кваліфікації за базовим навчальним курсом «Арт-терапія: робота з кризовими станами і ПТСР». 24.03.2023-15.05.2023. (Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Університет сучасних знань. Викладач, тренер: Н. Сабліна. Сертифікат).

 Підвищення кваліфікації за вебінаром «Метод хібукі-терапії в роботі з дитячою травмою». 10.05.2023. (Спікерки: Дафна Шарон-Максімов (освітня психологиня, міжнародна експертка з роботи з кризами та травмою у дітей та підлітків, авторка та ідеологиня проєкту HIBUKI THERAPY, директорка Благодійного реабілітаційного центру Kinder Velt (Україна); Ізраїль) та Альона Садикіна (психологиня (TMS Rehabilitation Center). Сертифікат).

 Цикл вебінарів «Освіта у воєнний та післявоєнний час». 14.03.2023 – 16.05.2023. (Я. Бачинський, директор амер. рад з міжнародної освіти. Сертифікат).

 Гостьова онлайн-лекція «Кризові інтервенції в роботі з втратою». 16.05.2023. (Кафедра соціальної роботи та психології НУ «Запорізька політехніка» (ЗНТУ). Спікерка: К. Ракитянська, кризова психологиня Центру допомоги врятованим, гештальт-терапевтка, сімейна, групова, артпсихотерапевтка. Сертифікат).

 Цикл вебінарів «Дитяче психічне здоров’я». Квітень-серпень 2023 р. (від Мережі дитячих психологів Європи та благодійного фонду «Голоси дітей» для фахівців з психічного здоров’я. Сертифікат).

Workshop “Digital teaching competence” (The project “Ukraine digital”, a third-party funded project by the German government (20-th October, 2023 (8 hours (0,3 ECTS)). Лектор: Nadia Blüthmann. Сертифікат. 

Онлайн-вебінар «EMDR в лікуванні мігрені». Лектор: Стівен Маркус (доктор філософії в галузі клінічної психології, ліцензований психолог у штаті Каліфорнія). Організатори: ГО «Інститут психології здоров’я», «Українська спілка спеціалістів по роботі з втратою та горем», «Cпілка психотравматологів України». (4 год., 17.11.2023 року). Сертифікат.

   психодіагностика, психологія особистості, експериментальна психологія, психологія агресії, психологія розвитку, медична психологія, психологічне консультування, психотерапія

   участь у освітніх, наукових проектах, тренінгових програмах

    Дійсний член Асоціації політичних психологів України.

     Подяка за активну участь у громадському житті факультету соціології та психології КНУ імені Тараса Шевченка (2006 р., В. Євтух).

    Грамота за активну та сумлінну організаційну роботу у зв’язку з 5-ою річницею Інституту соціології, психології та управління Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (В. Євтух).

   Грамота за вагомий особистий внесок у розвиток психологічної науки, багаторічну плідну наукову діяльність та з нагоди 25-річчя створення Інституту соціальної та політичної психології НАПН України (2019 р., М. Слюсаревський).

  Диплом І ступеня за перше місце в конкурсі друкованих праць, опублікованих співробітниками, докторантами та аспірантами Інституту впродовж 2020 року, в номінації «Кращий підручник, посібник» за посібник «Негативні психологічні явища у політико-правовій сфері в умовах воєнного конфлікту: шляхи і засоби запобігання» (2020 р., М. Слюсаревський).

   Диплом ІІ ступеня за практичний посібник «Негативні психологічні явища у політико-правовій сфері в умовах воєнного конфлікту: шляхи і засоби запобігання» (2021 р., В. Кремень).

   Диплом за активну участь у заходах міжнародної виставки «Освіта та кар’єра – 2021» і упровадження педагогічних інновацій в освітній процес (2021 р., В. Кремень).

   Грамота Національної академії педагогічних наук України. За вагомий особистий внесок у розвиток психологічної науки й освіти, багаторічну плідну наукову діяльність (2022 р., В. Кремень).

  Диплом ІІ ступеня за друге місце в конкурсі друкованих праць, опублікованих співробітниками, докторантами та аспірантами Інституту впродовж 2022 року, в номінації «Кращий підручник, посібник» за посібник «Психологічні ресурси взаємодії школи, сім’ї, громади» (2022 р., М. Слюсаревський).

Психологічні дослідження в інтернет-середовищі

Психодіагностика

Медична психологія

Психогенетика

Вишивання, музика, пазли, кулінарія

1. Кравчук, С. Л. (2017). Особливості зв’язку духовних цінностей, депресивності та життєстійкості особистості юнацького віку. Актуальні проблеми психології: збірник наук. праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 30, 129–138.https://lib.iitta.gov.ua/709995/

2. Кравчук, С. Л. (2018). Особливості життєстійкості як фактору психологічної пружності особистості юнацького віку в умовах воєнного конфлікту. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 1(1), 99–105.https://pj.journal.kspu.edu/index.php/pj/article/view/289

3. Kravchuk S., Khalanskyi V. (2019). The Family as a Source of Mental Trauma in the Military Conflict in Ukraine. Tackling Trauma. Global, Biblical and Pastoral Perspectives. Carlisle, Cumbria: Langham Global Library, 229–245.

4. Кравчук, С. Л. (2019). Вивчення психологічної пружності особистості методом семантичного диференціалу. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. Херсон: Херсонський держ. ун-т, 3, 22–30.https://pj.journal.kspu.edu/index.php/pj/article/view/448

5. Кравчук, С. Л. (2019). Життєстійкість та психологічна пружність особистості юнацького віку як запобіжники негативним наслідкам воєнного конфлікту. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. Херсон: Херсонський держ. ун-т, 1, 142–147. https://pj.journal.kspu.edu/index.php/pj/article/view/23

6. Кравчук, С. Л. (2020). Психологічна пружність особистості як запобіжник поширення психологічних наслідків воєнного конфлікту. Негативні психологічні явища у політико-правовій сфері в умовах воєнного конфлікту: шляхи і засоби запобігання: практичний посібник / В. М. Духневич, О. М. Кочубейник, С. Л. Кравчук, Л. В. Никоненко, О. Ю. Осадько, З. Ф. Сіверс; за наук. ред. В. М. Духневича; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. Кропивницький: Імекс-ЛТД. 214 с.

7. Kravchuk, S. (2020). Willingness to Forgiveness as a Predictor of Mental Health and Psychological Resilience of Displaced Persons from the Zone of Military Conflict in Eastern Ukraine. SOCIAL WELFARE: INTERDISCIPLINARY APPROACH, 10(1), 21–34. doi: http://dx.doi.org/10.21277/sw.v1i10.503 Web of Science™ Core Collection http://socialwelfare.eu/index.php/sw/article/view/503

8. Кравчук, С. Л. (2020). Валідизація опитувальника «Шкала прощення як риси характеру» на українській вибірці. Проблеми сучасної психології, 1(17), 212–219. https://doi.org/10.26661/2310-4368/2020-1-26

9. Кравчук, С. Л. (2020). Особливості зв’язку схильності до прощення з соціально-психологічною компетентністю. Габітус, 16, 222–227. http://habitus.od.ua/journals/2020/16-2020/38.pdf

10. Кравчук, С. Л. (2020). Психологічні особливості ставлення студентів педагогічних спеціальностей до реформування загальної середньої освіти. Наукові студії із соціальної та політичної психології, 46(49), 221–232. DOI: https://doi.org/10.33120/ssj.vi46(49).172 http://sssppj.org/index.php/ssj/article/view/172

11. Kravchuk, S. (2021). The Relationship between Psychological Resilience and Tendency to Forgiveness. Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 10(1), 11–21. doi: https://doi.org/10.36941/ajis-2021-0002 Scopus.

12. Kravchuk, S. (2021). Willingness to Forgive Oneself and Others as a Way of Personal Growth of University Students. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(3), 262–279. https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/451 (Web of Science (WOS); EBSCO; ERIH+; Google Scholar; Index Copernicus; Ideas RePeC; Econpapers; Socionet; CEEOL; Ulrich ProQuest; Cabell, Journalseek; Scipio; Philpapers; SHERPA/RoMEO repositories; KVK; WorldCat; CrossRef; CrossCheck)

13. Kravchuk, S., & Khalanskyi, V. (2022). Forgiveness as a predictor of mental health in citizens living in the military conflict zone (2019-2020). Journal of Education Culture and Society, 13(1), 67–76. https://doi.org/10.15503/jecs2022.1.67.76 (Web of Science, Index Copernicus, EBSCO, ERIH plus datebase)

14. Kravchuk, S. (2022). Willingness to Self-forgive as a Predictor of the Well-being of Young Students. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(4Sup.1), 264–272. https://doi.org/10.18662/rrem/14.4Sup1/671 (Web of Science (WOS); EBSCO; ERIH+; Google Scholar; Index Copernicus; Ideas RePeC; Econpapers; Socionet; CEEOL; Ulrich ProQuest; Cabell, Journalseek; Scipio; Philpapers; SHERPA/RoMEO repositories; KVK; WorldCat; CrossRef; CrossCheck)

15. Кравчук, С. Л. (2023). Чинники ефективної інтеграції ВПО в територіальні громади. Габітус, 49, 193–198. DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208.2023.49.33 (Index Copernicus International)

16. Kravchuk, S. L. (2023). Positive religious coping as predictor of posttraumatic growth of veteran volunteers of the russian-ukrainian war. Габітус, 46, 217–221. DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208.2023.46.35 (фахове видання) (Наукометрична база даних – Index Copernicus International URL: http://habitus.od.ua/journals/2023/46-2023/35.pdf 

17. Кравчук, С.Л. (2023). Особливості оцінки воєнно-політичних подій як ефекти взаємодії локальної і громадянської ідентичностей. Габітус, 50, 153–157. DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208.2023.50.27

18. Кравчук, С. (2023). Валідизація методики «Діагностика міжособового непрощення в близьких стосунках» на українській вибірці. Проблеми політичної психології14(28), 176-190. https://doi.org/10.33120/popp-Vol14-Year2023-147

1. Кравчук, С. Л. (2008). Експериментальна психологія: теорія і практика психологічного експерименту: [підручник]. К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 287 с. Гриф «МОН».

2. Кравчук, С. Л. (2008). Експериментальна психологія: Специфіка та призначення планів з малим N в дослідженнях: Навчальний посібник. К.: видавництво «ЛОГОС». 112 с.

3. Кравчук, С. Л. (2020). Психологічна пружність особистості як запобіжник поширення психологічних наслідків воєнного конфлікту. Негативні психологічні явища у політико-правовій сфері в умовах воєнного конфлікту: шляхи і засоби запобігання: практичний посібник / В. М. Духневич, О. М. Кочубейник, С. Л. Кравчук, Л. В. Никоненко, О. Ю. Осадько, З. Ф. Сіверс; за наук. ред. В. М. Духневича; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. Кропивницький: Імекс-ЛТД. 214 с.

4. Кравчук, С. Л. (2021). Розвиток рефлексивної культури стейкхолдерів освіти: соціально-психологічні технології. Нова українська школа: соціально-психологічні технології підтримки: Практичний посібник / За ред. Г. М. Бевз, С. Л. Кравчук. – К.: Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. 157 с.

5. Кравчук, С. Л. (2021). Рефлексивна культура як ресурс взаємодії учасників реформи освіти. Психологічні ресурси взаємодії школи, сім`ї, громади: практичний посібник / за ред. Г. М. Бевз, М. С. Каніболоцької; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. Кропивницький: Імекс-ЛТД. 153 с.

6. Кравчук, С. Л. (2021). Методи політичної психології. Основи політичної психології: навчальний посібник для студентів спеціальності 053 «психологія» / за заг. ред. докт. політ. наук, проф. Т. В. Андрущенко; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. 246 c.

1. Кравчук, С. Л. (2012). Специфіка соціалізації агресії особистості та напрямки психологічної допомоги. Практична психологія в системі вищої школи: монографія / С. О. Ставицька, П. В. Лушин, Т. В. Бушуєва, Т. В. Зайчикова, С. Л. Кравчук, В. Л. Паньковець, О. М. Скляренко, А. Ф. Федоренко, Т. І. Ханецька, Н. Ю. Худякова, Ю. В. Распутько, Ю. В. Романова, Н. Ф. Благодир, А. В. Котлярова, Т. О. Мотрук, Д. Д. Отич, А. В. Першина, Н. Г. Пилипенко, Г. А. Ставицький; за ред. Т. В. Бушуєвої, С. О. Ставицької. К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 284–302.

2. Kravchuk, S., Khalanskyi, V. (2019). The Family as a Source of Mental Trauma in the Military Conflict in Ukraine. Tackling Trauma. Global, Biblical and Pastoral Perspectives. Carlisle, Cumbria: Langham Global Library, 229–245.

1. Трофімов, Ю. Л., Рудоміно-Дусятська, О. В., Кравчук, С. Л. (2004). Методичні рекомендації та навчальні завдання до практикуму із загальної психології з теми «Сприймання» для студентів відділення психології факультету соціології та психології. К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет». 20 с.

2. Кравчук, С. Л. (2005). Методичні рекомендації та навчальні завдання до самостійної роботи з курсу «Експериментальна психологія (Тема «Психофізика» для студентів відділення психології факультету соціології та психології)». К.: видавництво «ЛОГОС». 23 с.

3. Рудоміно-Дусятська, О. В., Кравчук, С. Л. (2006). Методичні рекомендації та навчальні завдання до практикуму із загальної  та експериментальної психології (тема «Відчуття») для студентів відділення психології факультету соціології та психології. К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2006. 32 с.

4. Кравчук, С. Л. (2006). Методичні рекомендації та навчальні завдання з курсу «Експериментальна психологія» для студентів спеціальності 7.040101 «Психологія». К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка Інститут післядипломної освіти. 18 с.

5. Кравчук, С. Л. (2006). Методичні рекомендації, завдання до самостійної роботи та вказівки до виконання контрольної роботи з курсу «Диференціальна психологія та психофізіологія» для студентів спеціальності 7.040101 «Психологія». К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка Інститут післядипломної освіти. 13 с.

6. Кравчук, С. Л. (2007). Програма та методичні рекомендації до навчального курсу «Диференціальна психологія та психофізіологія» для слухачів спеціальності 7.040101 «Психологія». К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка Інститут післядипломної освіти. 17 с.

7. Кравчук, С. Л. (2008). Методичні вказівки до курсу «Експериментальна психологія» для студентів психологів факультету психології. К.: видавництво «ЛОГОС». 42 с.

8. Кравчук, С. Л. (2012). Диференціальна психологія та психофізіологія: програма та методичні рекомендації для слухачів спеціальності 7.040.101 «Психологія». К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет». 36 с.

9. Кравчук, С. Л. (2023). Почуття сорому. Технології подолання важких почуттів в індивідуальній та колективній реакції на суїцидів або його спробу у закладі освіти. Третинна профілактика суїцидів у закладі освіти: соціально-психологічні технології кризової взаємодії педагогічної спільноти, сім’ї, громади / за ред. С. Л. Чуніхіної; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. – Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2023. С. 98-105.

1. Кравчук, С. Л. (2003). Особливості емоційного реагування особистості на екстремальні фактори середовища. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / за ред. Максименка. К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агенство», 7(1), 205–210.

2. Кравчук, С. Л. (2003). Вікові відмінності та психологічні детермінанти агресивного реагування особистості в критичній ситуації. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / за ред. Максименка. К.: Міленіум, 5, 100–105.

3. Кравчук, С. Л. (2005). Психологічні особливості образи як негативної емоції особистості. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологія. Психологія. Педагогіка. К.: Видавничо-поліграфічний центр “Київський університет”, 22, 27–29.

4. Кравчук, С. Л. (2005). Психологічні особливості емоційної лабільності особистості. Соціальна психологія. К.: Український центр політичного менеджменту, 4(12), 55–63.

5. Кравчук, С. Л. (2005). Психологічні особливості стану фрустрації особистості. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / за ред. Максименка С. Д., VII(1), 148–153.

6. Кравчук, С. Л. (2006). Гнів та образа як емоційні прояви особистості. Соціальна психологія. К.: Український центр політичного менеджменту, 2(16), 104–112.

7. Кравчук, С. Л. (2006). Агресія та фрустрація як психічні стани особистості. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологія. Психологія. Педагогіка. К.: Видавничо-поліграфічний “Київський університет”, 25, 79–82.

8. Кравчук, С. Л. (2006). Емоційна лабільність особистості як детермінанта її агресивних проявів. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. Наукових праць. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 10(34), 3–7.

9. Кравчук С. Л. (2007). Психологічні особливості сором’язливості Соціальна психологія. К.: Український центр політичного менеджменту, 3(23), 100–107.

10. Кравчук С. Л. (2007). Статеві відмінності в особливостях фрустрації як психічного стану особистості. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. Наукових праць. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 20(44), 59–63.

11. Кравчук, С. Л. (2009). Соціально-психологічні фактори сімейного насилля. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. Наукових праць. К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 27(51), 54–59.

12. Кравчук, С. Л. (2010). Проблема контролю агресії особистості. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. Наукових праць. К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 31(55), 101–108.

13. Кравчук, С. Л. (2011). Патологічні форми агресивної поведінки особистості. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. Наукових праць. К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 34(58), 59–66.

14. Кравчук, С. Л. (2012). Психологічні особливості образи як негативного емоційного прояву особистості. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. Наукових праць. К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 37(61), 202–206.

15. Кравчук, С. Л. (2014). Психологічні особливості емоційної стійкості та самоконтролю особистості. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка. К.: ДП “Інформаційно-аналітичне агенство”, Х(26), 467–481.

16. Кравчук, С. Л. (2014). Психологічні особливості життєстійкості особистості у зв’язку з її цінностями самоактуалізації. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 25, 152–166.

17. Кравчук, С. Л. (2014). Психологічні особливості емоційної лабільності та емоційної стійкості особистості юнацького віку. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 26, 308–325.

18. Кравчук, С. Л. (2014). Психологічні особливості сором’язливості та емоційної стійкості особистості юнацького віку. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. Наукових праць. К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 45(69), 176–184.

19. Кравчук, С. Л. (2015). Психологічні особливості депресивності та емоційної нестійкості особистості середнього віку. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 28, 234–249.

20. Кравчук, С. Л. (2016). Психологічні особливості зв'язку духовних цінностей та життєстійкості особистості в юнацькому віці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Херсон: Херсонський державний університет, 1(3), 47–53.

21. Кравчук, С. Л. (2016). Психологічні особливості автономності та емоційної стійкості особистості юнацького віку. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Зб. Наукових праць. К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 3(48), 179–187.

22. Кравчук, С. Л. (2017). Психологічні особливості духовних цінностей та неконструктивних форм поведінки в юнацькому віці у політико-правовій сфері в умовах воєнного конфлікту. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». Херсон: Херсонський державний університет, 1(3), 104–108.

23. Кравчук, С. Л. (2017). До проблеми дослідження духовних цінностей та неконструктивних форм поведінки молоді у політико-правовій сфері в умовах воєнного конфлікту. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Психологічні науки: збірник наукових праць. К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 6(51), 182–190.

24. Кравчук С. Л. (2017). Особливості зв’язку духовних цінностей, депресивності та життєстійкості особистості юнацького віку. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агенство», 10(30), 129–138.

25. Кравчук, С. Л. (2017). Особливості ставлення студентської молоді до агресії в розв’язанні політико-правових питань. Проблеми політичної психології: збірник наукових праць / Асоціація політичних психологів України, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України; [редакційна колегія: Л. А. Найдьонова, Л. Г. Чорна, І. Г. Батраченко та ін.]. – К.: Міленіум, 5(19), 325–334.

26. Кравчук, С. Л. (2017). До проблеми особливостей зв’язку духовних цінностей, життєстійкості та якості життя особистості в юнацькому віці. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Психологічні науки: збірник наукових праць. К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 5(50), 79–87.

27. Kravchuk S., Khalanskyi V. (2017). The features of mutual relations in family and attitude to the political-legal sphere in the context of military conflict in Ukraine. Humanitarium / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.); Ніжин (Чернігів. обл.): Лисенко М. М., 39(1): Психологія, 100–115.

28. Kravchuk S. L. (2018). Hardiness as a factor of psychological resilience of youth in conditions of military conflict. Journal Mental Health: global challenges. Rome, 42.

29. Кравчук, С. Л. (2018). Особливості життєстійкості як фактора психологічної пружності особистості юнацького віку в умовах воєнного конфлікту. Науковий вісник Херсонського державного університету. Херсон: Херсонський державний університет, 1(1), 99–105.

30. Кравчук, С. Л. (2019). Життєстійкість та психологічна пружність особистості юнацького віку як запобіжники негативним наслідкам воєнного конфлікту. Науковий вісник Херсонського державного університету. Херсон: Херсонський державний університет, 1, 142–147.

31. Кравчук, С. Л. (2019). Вивчення психологічної пружності особистості методом семантичного диференціала. Науковий вісник Херсонського державного університету. Херсон: Херсонський державний університет, 3, 22–30.

32. Kravchuk, S. L. (2020) Willingness to forgiveness as a predictor of mental health and psychological resilience of displaced persons from the zone of military conflict in Eastern Ukraine. Social Welfare: Interdisciplinary Approach, 10(1), 21–34.

33. Кравчук, С. Л. (2020). Валідизація опитувальника «Шкала прощення як риси характеру» на українській вибірці. Проблеми сучасної психології, 1(17), 212–219.

34. Кравчук, С. Л. (2020). Особливості зв’язку схильності до прощення з соціально-психологічною компетентністю. Габітус, 16, 222–227.

35. Кравчук, С. Л. (2020). Особливості зв’язку емпатії зі схильністю до прощення. Габітус, 18(1), 117–121.

36. Кравчук, С. Л. (2020). Особливості психологічної готовності студентської молоді педагогічних спеціальностей до впровадження освітніх інновацій. Науковий вісник Херсонського державного університету, 3, 147–154.

37. Кравчук С. Л. (2020). Особливості зв’язку емоційного інтелекту зі схильністю до прощення. Габітус, 19, 236–240.

38. Кравчук, С.Л., Ковпак Т. В. (2020). Особливості зв’язку соціального інтелекту зі схильністю до прощення. Габітус, 20, 239–244.

39. Kravchuk, S. (2021). The Relationship between Psychological Resilience and Tendency to Forgiveness. Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 10(1), 11–21.

40. Кравчук, С. Л. (2021). Концептуалізація феномену прощення в міждисциплінарному дискурсі. Наукові студії із соціальної та політичної психології, 47(50), 32–48.

41. Kravchuk, S. (2021). Willingness to Forgive Oneself and Others as a Way of Personal Growth of University Students. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(3), 262–279. (Web of Science (WOS); EBSCO; ERIH+; Google Scholar; Index Copernicus; Ideas RePeC; Econpapers; Socionet; CEEOL; Ulrich ProQuest; Cabell, Journalseek; Scipio; Philpapers; SHERPA/RoMEO repositories; KVK; WorldCat; CrossRef; CrossCheck)

42. Кравчук, С. Л. (2021). Схильність до прощення як предиктор зниження депресії. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2, 118–125.

43. Кравчук, С.Л. (2021). Особливості готовності до самопрощення як предиктора психологічної пружності. Габітус, 23, 208–212.

44. Кравчук С. (2022). Ставлення до децентралізації та інтеграції мігрантів у місцеву громаду. Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти», серія «соціальні та поведінкові науки», 20(49), 25–36.

45. Kravchuk, S., & Khalanskyi, V. (2022). Forgiveness as a predictor of mental health in citizens living in the military conflict zone (2019-2020). Journal of Education Culture and Society, 13(1), 67–76. (Web of Science, Index Copernicus, EBSCO, ERIH plus datebase)

46. Kravchuk, S. (2022). Willingness to Self-forgive as a Predictor of the Well-being of Young Students. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(4Sup.1), 264–272. (Web of Science (WOS); EBSCO; ERIH+; Google Scholar; Index Copernicus; Ideas RePeC; Econpapers; Socionet; CEEOL; Ulrich ProQuest; Cabell, Journalseek; Scipio; Philpapers; SHERPA/RoMEO repositories; KVK; WorldCat; CrossRef; CrossCheck)

47. Кравчук, С. Л. (2023). Чинники ефективної інтеграції ВПО в територіальні громади. Габітус, 49, 193–198. (Index Copernicus International)

48. Kravchuk, S. L. (2023). Positive religious coping as predictor of posttraumatic growth of veteran volunteers of the russian-ukrainian war. Габітус, 46, 217–221. (фахове видання) (Наукометрична база даних – Index Copernicus International)

49. Кравчук, С.Л. (2023). Особливості оцінки воєнно-політичних подій як ефекти взаємодії локальної і громадянської ідентичностей. Габітус, 50, 153–157.

50. Кравчук, С. (2023). Валідизація методики «Діагностика міжособового непрощення в близьких стосунках» на українській вибірці. Проблеми політичної психології14(28), 176-190.