Фролов Павло Дмитрович
About me
Київський педагогічний інститут ім. О.М.Горького (М.Драгоманова) (викладач-дослідник з психології та педагогіки)
- політична психологія
- медіапсихологія
- іміджмейкінг
- психотехнології
організація всеукраїнських масових моніторингових опитувань на замовлення Кабінету Міністрів, Адміністрації Президента України, РНБОУ; вивчення передвиборної ситуації у мажоритарних виборчих округах на замовлення депутатів різного рівня (з 1993 р.); проведення маркетингових досліджень на замовлення Української асоціації інвестиційного бізнесу, Німецького товариства технічного співробітництва (ГТЦ) ГмбХ тощо, робота в якості викладача і тренера в «Школі молодих політиків».
віце-президент Асоціації політичних психологів України (АППУ), голова київського осередку АППУ
Почесна грамота АПН України 2010 р.; Диплом АПН України ІІІ ступеня за методичний посібник «Технології та методики прогнозування наслідків інформаційного впливу на політичні настанови старшокласників» 2009 р.; Почесна грамота АПН України 2007 р., Грамота Президента України 2004 р.
- «Психотехнології іміджмейкінгу»
- «Психотехнології моніторингу електоральної поведінки»
- «Технології соціально-психологічного тренінгу»
читання, малювання, туризм
- Інформаційний вплив: теорія і практика прогнозування // за ред. П.Д. Фролова ; Національна акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. Психології. – К.: Міленіум, 2011. – 304 с.
- Фролов П.Д., Петрунько О.В., Позняк Д.В. Where red dictators coexist with promising democrats: the conceptualisation of politicians in post-communist Ukraine // THE PSYCHOLOGY OF POLITICIANS / Edited by Ashley Weinberg. – 2011. – с. 203-233.
- Фролов П.Д. Технології та методики прогнозування наслідків інформаційного впливу на політичні настанови старшокласників: Методичний посібник. – К.: Міленіум, 2008. – 96 с.
- Фролов П.Д. Основні напрями та принципи розробки соціально-психологічних технологій управління громадською думкою // Наукові студії з політичної психології// Випуск 24 (27), – Київ 2010. – С.273-284.
- Фролов П.Д. Технології побудови цільового іміджу політика // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. Спецвипуск: Політичний менеджмент. − Український центр політичного менеджменту.. Київ, 2008. - С.234 - 243