Клименко Ірина Вадимівна
Клименко
Ірина
Вадимівна
Клименко Ірина Вадимівна
Irina V. Klimenko
Про мене
- Український державний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова, факультет української філології, аспірантура Інституту соціальної та політичної психології АПН України за спеціальністю «Соціальна психологія».
- Вищі освітні курси Центру вільної преси Інституту журналістики та Інституту міжнародних відносин Київського університету імені Тараса Шевченка за спеціальністю «Public Relations (зв’язки з громадськістю)».
Психологія маркетингових комунікацій, психологічні технології реклами та PR, соціальний маркетинг.
- Семінари та тренінгові програми в сфері психологічного супроводу маркетингових (рекламних та PR) комунікацій
- Співпраця з маркетинговими та PR-агенціями (експертне консультування, участь в плануванні та реалізації комплексних маркетингових та PR-програм)
- «Психологічні основи Public relations»,
- «Психологічні технології Public relations»,
- «Психологія реклами»,
- «Психологічні технології реклами»,
- «Психологія підприємництва»,
- «Психологія споживчої поведінки»,
- «Психологія політичної реклами та PR».
Література, туризм.
- Соціально-психологічні засоби організації комунікативного простору PR-взаємодії у сфері маркетингу// Актуальні проблеми психології. - Ін-тут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - 2002. - Том 1(3). - С.72-82. - 0,5 д.а.
- Психологічні аспекти соціального маркетингу // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: зб. наук. пр./ Київ, ін.-т ім.. Тараса Шевченка; редкол.: В.І.Судаков [та ін..]. – К.: Логос, 2011. – Т.4.
- The time-perspective as a factor of increasing the efficiency of marketing communications// Science and Education a New Dimenition. Pedagogy and Psychology, III (37), Issue: 75, Budapest, 2015, - p. 93-97
- Theoretical and methodological basics for trainings on recognition of disinformation and methods of manipulative influence in media news// Український психологічний журнал: збірник наукових праць. – К., 2017. - №2(4). – ст.37-47
- Психологічні особливості презентації та сприймання материнських образів у рекламі / Клименко І.В., Лохмачова А.І. - Український психологічний журнал: збірник наукових праць. Український психологічний журнал: збірник наукових праць. – К., 2019. - №2(12). – ст.60-72
- Usage of Digital Tools and Social Media for Cooperative and Collaborative Learning/ Klymenko Iryna, Sosniuk Oleh, Ostapenko Iryna. - DisCo 2020: Papers of Special 15th international online conference: Education in the Age of Covid-19 , 2020. – P. 99-112
- The psychological features of the perception of advertising with different gender-role models / Klymenko I, Kozelska A. - Український психологічний журнал. 2021. – Випуск №2 (16). – С.54-69
Клименко І.В. (2023). Психологічні основи Public Relations : навчальний посібник. Київ : ЦП Компринт – 222 с.
Клименко І.В. (2021). Методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни «Психологічні основи Public Relations». Київ: ФОП Марченко В.М.
Клименко І.В. (2023). Методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни «Психологія реклами» для економічних спеціальностей. Київ : Друкарня РАЗ
- Соціально-психологічні засоби організації комунікативного простору PR-взаємодії у сфері маркетингу// Актуальні проблеми психології. - Ін-тут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - 2002. - Том 1(3). - С.72-82. - 0,5 д.а.
- Психологічні аспекти соціального маркетингу // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: зб. наук. пр./ Київ, ін.-т ім.. Тараса Шевченка; редкол.: В.І.Судаков [та ін..]. – К.: Логос, 2011. – Т.4.
- Управління кризовими явищами: комунікативний аспект // Актуальні проблеми психології. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості/ за ред. С.Д.Максименка, М.В.Папучі. – Київ, 2011. – Том 11. – Вип.5.
- Антропоцентризм у семіотичному просторі реклами// Наука і освіта. Тематичний спецвипуск: Когнітивні процеси та творчість, 2012. - CVX.- №9. – С.88-91
- Реклама як інструмент соціалізації та розвитку духовності студентської молоді. - Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб.наук.праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. - №37(61). С. 136-139
- Реклама як чинник формування в українських підлітків образу ідеальної родини. - Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць інституту психології ім. Г.С. Костюка: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. – Київ, 2014. - Том 11.– Вип.11. – Частина 1. – С.353-360
- Особливості психосемантичної організації повідомлень соціальної реклами, спрямованої на підліткову аудиторію // Актуальні проблеми психології. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. – Т.11, Вип. 7, ч.1. – К., 2013.- С. 425-430.
- The time-perspective as a factor of increasing the efficiency of marketing communications// Science and Education a New Dimenition. Pedagogy and Psychology, III (37), Issue: 75, Budapest, 2015, - p. 93-97
- Психологічні особливості молодіжних аудиторій різних телевізійних шоу / Клименко І.В., Ідоятова Д.Ж. - Український психологічний журнал: збірник наукових праць. – К., 2016. - №1. – ст.40-50
- Theoretical and methodological basics for trainings on recognition of disinformation and methods of manipulative influence in media news// Український психологічний журнал: збірник наукових праць. – К., 2017. - №2(4). – ст.37-47
- Psychological features of consumer behavior at the stage of disposal of consumption goods. Klymenko I.V., Ishchenko O.O.// Український психологічний журнал: збірник наукових праць. – К., 2017. - №4(6). – ст.44-53
- Features of price perceptions by consumers with different psychological characteristics. - Український психологічний журнал: збірник наукових праць. Український психологічний журнал: збірник наукових праць. – К., 2018. - №3(9). – ст.38-49
- Психологічні особливості презентації та сприймання материнських образів у рекламі / Клименко І.В., Лохмачова А.І. - Український психологічний журнал: збірник наукових праць. Український психологічний журнал: збірник наукових праць. – К., 2019. - №2(12). – ст.60-72
- Usage of Digital Tools and Social Media for Cooperative and Collaborative Learning/ Klymenko Iryna, Sosniuk Oleh, Ostapenko Iryna. - DisCo 2020: Papers of Special 15th international online conference: Education in the Age of Covid-19 , 2020. – P. 99-112
- Психологічні особливості схильності молодих виборців до абсентеїзму / Клименко І.В., Радкевич М.О. - Український психологічний журнал № 1(15) - 2021. – с.89-107
- The psychological features of the perception of advertising with different gender-role models / Klymenko I, Kozelska A. - Український психологічний журнал. 2021. – Випуск №2 (16). – С.54-69
- The social and psychological factors of forming political cynicism / Klymenko I.V., Ivaniv O. B. - Український психологічний журнал. 2022. – Випуск №1 (17). – С.26-41
- Психологічні особливості сприймання різних видів гумору в умовах війни / Клименко І.В., Бортнічук І.О. - Український психологічний журнал. 2023. – Випуск №2 (20). – С.72-83